Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2017 22:06 - Велика песен на Nightwish
Автор: tikovpisane Категория: Музика   
Прочетен: 1515 Коментари: 7 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тук публикувам едно от много силните песни на финландската метъл група, конкретно- текстът е твърде силен. Преводът е до някаква степен мое дело.

" НАШИТЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ В СЛЪНЦЕТО "

Изкачих се от гърба ти...
не толкова отдавна...на цъфтяща поляна,
на път , който ти направи за най-леките крака.

Майко, аз съм винаги близо до теб.
Ще ти махам всеки път, когато си тръгваш.
О, аз съм теб.
Грижата, любовта, спомените.
Ние сме историята на един.

Татко, аз съм винаги близо до теб.
Ще ти махам всеки път, когато си тръгваш.
О, аз съм теб.
Ти си завинаги в мен.

Стихът, който написахме,
в нашия дом...за теб.
Всичко е за теб. Всичко е за теб.
Нашата разходка бе възвишена.
Извисяващ се път и леко водене.
Имаш сърце на истински приятел.
Един ден ще се срещнем отново на този бряг.


Песен за родителите. Да ги почитаме и обичаме, че са най-ценното ни на света!






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Винаги съм харесвал НайтУиш, https://www.youtube.com/watch?v=v6AVawLh_sI
19.11.2017 00:17
особено, когато бяха с Тария Турунен. И една от най-великите им песни /според мен/ е тази, с която те поздравявам, Влади /най-горе/.
Благодаря ти, че ме обогати с тази песен от съкровищницата на състава. Не я бях слушал, а си заслужава да бъде чута. Извини ме за късния коментар, Приятелю, но се прибрах преди малко.

Да ти е много хубава неделята!
цитирай
2. tikovpisane - Зарадвах се на коментара ти!
19.11.2017 10:42
missana написа:
особено, когато бяха с Тария Турунен. И една от най-великите им песни /според мен/ е тази, с която те поздравявам, Влади /най-горе/.
Благодаря ти, че ме обогати с тази песен от съкровищницата на състава. Не я бях слушал, а си заслужава да бъде чута. Извини ме за късния коментар, Приятелю, но се прибрах преди малко.

Да ти е много хубава неделята!


She is my sin е голяма песен, въобще целият албум Wishmaster, от който е тя е много добър. Аз от този албум разбрах за съществуването им и им станах голям фен. В този албум няма слаба песен. Мерси, че ме подсети за нея. Хубава неделя и на теб!
цитирай
3. tikovpisane - https://www.youtube.com/watch?v=VudM8yZ1yDI
19.11.2017 10:47
Ето с това те поздравявам също така. Чуй го. То е същата песен, само че микс от изпълнение на Таря и изпълнение на Флоор Янсен- сегашната вокалистка на групата. Виж просто каква разликата.
цитирай
4. tryn - Изслушах с удоволствие!
19.11.2017 17:53
Не знаех нищо за този състав и ти благодаря, че го представи тук.
Изпращам ти моите поздрави, Тиков! :)


цитирай
5. missana - Тария е гениална певица.
19.11.2017 19:49
Разликата в класите м/у двете е очебийна. Иначе новата певица е яка булка. Представям си как работи с духовите инструменти.

И въпреки разликата в класите и това изпълнение е хубаво. Екзалтира ме.
Блаогдаря ти, Влади!
цитирай
6. tikovpisane - Не знаех нищо за този състав и ти б...
19.11.2017 21:49
tryn написа:
Не знаех нищо за този състав и ти благодаря, че го представи тук.
Изпращам ти моите поздрави, Тиков! :)




Благодаря, Ели! Има защо да им изслушаш всичките албуми. Няма да съжаляваш. Хубава вечер :)
цитирай
7. tikovpisane - Хахаха!
19.11.2017 21:51
missana написа:
Разликата в класите м/у двете е очебийна. Иначе новата певица е яка булка. Представям си как работи с духовите инструменти.

И въпреки разликата в класите и това изпълнение е хубаво. Екзалтира ме.
Блаогдаря ти, Влади!


Да, по-хубавичка е от Таря, но пък откъм глас не може да й стъпи на малкият пръст!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 701434
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031