Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2020 21:35 - ИЗ РАЗМИСЛИТЕ И ИСТОРИИТЕ ЗА НЕЖНИЯ ПОЛ НА ЕДИН НАРОДЕН ВСИЧКОЛОГ
Автор: tikovpisane Категория: Забавление   
Прочетен: 703 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2020 21:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Макар че пътят не бе дълъг до вкъщи, таксиджията ми наду главата за десетте минути, през които бях в колата му. А вътре беше „ страхотно “. Човека нямаше климатик и се почувствах така сякаш наистина влизах в паст на дракон. Смърдеше на цигари, пот и бира. Шофьорът бе на около 50 години, сух като чироз, оплешивяващ, с голяма липса на зъби в устата. Най- неприятното бе, че дъхът му вонеше на чесън. Усетих го, защото не спря да мели през цялото време. От радиото звучеше най-долнопробна чалга.

- Кво ще кажеш за тая, а? Хубаво парче. Ама не само – и певицата си я бива. Хилков ( това бе името на депутат ) я скъсва сека вечер сигурно. Е, то да е само той. Тая колко пишки е лапала...ма, то и аз да съм червив с пари, и аз ще си пъхам оная работа в много усти. Лошото е, че за тия поне се знае, че са съборетини. Кофтито е, когато ги гледаш едни такива невиннички, сладки, свети води ненапити...а само сперма им е у главата. Даже на тия повече, отколкото на ония, къде си изглеждат баш катмастии. А са и повече златотърсачки, баси меркантилните същества! Мани майтапа, така е!

Са шти ка’eм нещо. Преди години, катбех млад, ходих на гурбет у Сърбия. Трудна работа, бехме копачи с един авер, на доматени ниви. Здраво бачкахме, разкопавахме по декар на ден. Ей тия мазоли от туй са ми останали. Как да е. През деня работехме яко, вечерта ни се пиеше, та ни се виеше, ама не можехме, дееба, нали на другия ден пак сме на къра. Ама като дойдеше края на седмицата...малииии! Земи! ‘Земи!  Нема такова наквасване! Аз, тогава, катбех млад, и по-убав бех, жените ми се лепяха катмухи на мед. Имаше тогава една сръбкиня – Веселина. Продаваше млечни продукти в една мандра. 18 – годишно девойче, ама едно сладко, ама сладко, напрао диабет да развиеш само като го гледаш. И на вид- невинно, невинно, катагънце.

Та, една вечер сме у кръчмата със Стойчо, моя авер. Тва в петък вечерта става. Още не бях напълно пиян. А Веселинка, сладка катмалинка, дошла в това кръчме с нейни приятелки ( а и тия беха едни, простооо...само да фрълиш хайверо, как се вика, честно! То другите гурбетчии от нас тва и направиха.). Дойде ми силата на мене след третата ракия, та я заприказвах. Мали, не помня дори кво съм й говорел, помня само, че тая беше толкова страстна, само дет не ме изцеди напълно у квартирата после. То лакомо за ебане, бе! А видът един ангелски. Та, тия сърничките са опасна работа. А са и по- интересчийки от ония, баш гювендиите.

Откъс от " Томление "

 




Гласувай:
1



1. missana - Прав си, Приятелю!
25.04.2020 22:55
Наистина старите чанти, макар и да изглеждат много обръгнали в тези дейности, не могат да се мерят с "невинните" сърнички, които могат да го засмучат, както боа гълта паточе. А и владеят едни въртеливи движения - мани, мани не ти е работа. Но при внимателно вглеждане в уж невинните им очички, сякаш виждаш как от тях блика сперма, а от дъната им те гледа Сатана.

Много реалистичен и правдив откъс от "Томление". Поздравявам те!
цитирай
2. tikovpisane - Благодаря ти, Младене!
25.04.2020 23:24
missana написа:
Наистина старите чанти, макар и да изглеждат много обръгнали в тези дейности, не могат да се мерят с "невинните" сърнички, които могат да го засмучат, както боа гълта паточе. А и владеят едни въртеливи движения - мани, мани не ти е работа. Но при внимателно вглеждане в уж невинните им очички, сякаш виждаш как от тях блика сперма, а от дъната им те гледа Сатана.

Много реалистичен и правдив откъс от "Томление". Поздравявам те!


Именно затова го публикувах. Не само защото е правдив, според мен, но и защото тези размисли от шофьора са нещо, което се среща по принцип. Благодаря ти,, че оцени откъса!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704618
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031