Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2019 21:07 - ВЕЧЕР
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 805 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Вечер. Душата ми плътта напуска

и в пространството те дири,

въздишка нежна тя изпуска,

в която ангели са се приютили.

 

Вечер. Тъмата е тъй благоуханна.

Същината моя тихо се разтваря-

обичта ми, мила, е бездиханна,

в очите ти райските порти отваря.

 

Вечер. Сърцето тъй трепери-

докосва в теб животът вечен.

И дума светът не може да обели,

пред любовната ти песен.

 

Чрез Вечерта ще оцелея-

ти превърна я във фея.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Винаги поезията ти ме изненадва, Влади,
22.03.2019 23:35
с нещо, което съм пропуснал да забележа, а е толкова красиво. Тук тази изненада е пълна и е във финалните два реда:

"Чрез Вечерта ще оцелея-
ти превърна я във фея."

Невероятно одухотворяване на Вечерта, която се оказва Спасителна! Поанта достойна и за уникалното встъпление:

"Вечер. Душата ми плътта напуска
и в пространството те дири..."

Поздравявам те!

цитирай
2. tikovpisane - Много благодаря, Приятелю!
23.03.2019 00:04
missana написа:
с нещо, което съм пропуснал да забележа, а е толкова красиво. Тук тази изненада е пълна и е във финалните два реда:

"Чрез Вечерта ще оцелея-
ти превърна я във фея."

Невероятно одухотворяване на Вечерта, която се оказва Спасителна! Поанта достойна и за уникалното встъпление:

"Вечер. Душата ми плътта напуска
и в пространството те дири..."

Поздравявам те!



За мен винаги Вечерта и Нощта са имали специално значение и реших, че трябва да им посветя стих, смесен с любовта към жената. Да имаш прекрасен уикенд!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704379
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031