Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2019 21:41 - КОМПОНЕНТИ НА ИСТИНАТА
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 642 Коментари: 3 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравей, мъка- пак съм те прегърнал!
 Като най-близкият роднина - майка,
 в обятията ти от обич съм изтръпнал,
 знаещ всичко за житейската мозайка.

Привет, присъда световна!
С теб сме дружки, тъй далечни-
не успях да душата ти да трогна,
и твоите ласки ще са вечни!

Здравей отново, студенина!
Людете все пращат те към мене,
защото си имат  любовта ,
която ликът човешки ще отнеме.

Здравей, неразбраност чиста!
Тъй скъпа си ми на сърцето,
тъй радваш душата ми  нечиста -
чрез теб ясно виждам аз небето.

Здравей пустота безкрайна!
Само ти очите ми отваряш нежно
за омразата им, тъй омайна,
в която те се любят снежно.

Здравей, най-възлюбен ад!
Пак си с мене, а с другите е рая.
Ти си моят вечен брат,
който води в светликът към безкрая.







 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Парадоксални истини!
05.01.2019 23:56
Оценявам ги високо. Кулминацията във финала е подготвена от един своебразен водовъртеж на прозренията. И накрая за печат:

"Здравей, най-възлюбен ад!
Пак си с мене, а с другите е рая.
Ти си моят вечен брат,
който води в светликът към безкрая."
цитирай
2. tikovpisane - Благодаря, Младене!
06.01.2019 00:24
missana написа:
Оценявам ги високо. Кулминацията във финала е подготвена от един своебразен водовъртеж на прозренията. И накрая за печат:

"Здравей, най-възлюбен ад!
Пак си с мене, а с другите е рая.
Ти си моят вечен брат,
който води в светликът към безкрая."


Така ги чувствам нещата. Радвам се, че си съгласен!
ПП: То мина полунощ вече, така че честито Богоявление! Много здраве, вдъхновение, творчески висини и любов ти желая, Приятелю! Признателен съм ти, че винаги ме подкрепяш!
цитирай
3. missana - Честито Богоявление, Влади!
06.01.2019 10:50
Нека Бог ти помага да наложиш таланта си и да ти дава здраве и сили да противостоиш на дребните душици пуснати от подземното царство и въплътени в телата на мнозина!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704551
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031