Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2017 19:35 - ЛЮБОВ МОЯ
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 774 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 07.10.2017 22:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Без никакви преструвки,
в теб положих поетичните си пътеписи.
Сътворени с танталови целувки,
в очите ти скрих истинните ръкописи.
Идваха житейските модели,
що учиха ме как да живея,
ала не бяха те довели
вкусът от Тюркоазената Фея.
Появяваха се изведнъж пристанища,
и канеха ме мъката да изгоря,
но измамни бяха те скривалища-
нали без твойта болка ще умра!
Нали без тез пожарища,
не бих усетил ласката ти- Панацея,
що на моите писалища
превръщаше душата ми в Психея.
Кръстосаха пътя ми невзрачен и тих,
сладки Содомо-Гоморовски милувки,
ала не докоснаха животът ми- Стих,
прекарал у тебе всичките нощувки,
и всички дни, през които се бих,
и опазих златните, изстрадани хоругви.
Затуй в крехкостта ти приютих,
неразрушимите мечти,
само с тебе аз се съюзих,
и станах съвършен- почти.
Ти си всеки миг на аналоя...

...и пиша те вечно със сълзи,
едничка радост- любов моя.



image


Тагове:   поезия,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Няма жена способна да остане безразлична към такива стихове, Влади!
08.10.2017 00:59
Те буквално галят женската душа. Опасявам се, обаче, че след това хубаво стихотворение, немалко представителки на нежния пол ще те вземат буквално на абордаж. Така че си подготви спасителен пояс, Приятелю!
цитирай
2. tikovpisane - Те буквално галят женската душа. ...
08.10.2017 11:11
missana написа:
Те буквално галят женската душа. Опасявам се, обаче, че след това хубаво стихотворение, немалко представителки на нежния пол ще те вземат буквално на абордаж. Така че си подготви спасителен пояс, Приятелю!


Благодаря за хубавите думи, приятелю, но като гледам това стихотворение май само на теб ти е харесало. Но аз такива си ги драскам открай време и това мога! А пък жената, за която е предназначено- девойката от снимката,- я го прочете някой ден, я не, но по-вероятно е да е второто. Хубава неделя ти желая! :)
цитирай
3. didige - Може и да го прочете! Много е хубаво!
12.10.2017 06:37
Може и да го прочете! Много е хубаво!
цитирай
4. tikovpisane - Може и да го прочете! Много е хуба...
12.10.2017 10:53
didige написа:
Може и да го прочете! Много е хубаво!


Хаха. Ако стана достатъчно известен, като нея, и почнат да ми се издават произведенията, може и да научи за съществуването ми, и не само за него. Но надали! Радвам се, че ти харесва, Диди :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 702022
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031