Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2022 22:03 - КОГАТО ЛЮБОВТА СТАНЕ БОЛКА И БУЕЗУМИЕ.
Автор: tikovpisane Категория: Хоби   
Прочетен: 1116 Коментари: 3 Гласове:
4

Последна промяна: 13.03.2022 22:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Цял живот бях с нея. Прегръщал съм възглавницата си и съм я целувал, както и най-различни предмети – телевизора, саксията с цветя, пейката навън , -  шептейки, че я обичам. Плачех. Представях си Габи. Говорех си с Габи, водех спорове с нея. Започвах да повтарям, че я обичам – от вечер до сутрин. Казвах го на вратата на банята, на канапето, на хладилника, на полилея. От вечер до сутрин и обратно. Томлението бе безкрайно тежко. Държах се като луд. Може би бях луд. И ми харесваше! Защото тази лудост ме държеше към живота. Без нея си заминавах.

Пролетно време обичах да се разхождам в парка. Сядах на една пейка и се заглеждах в дърветата. И веднъж нещо зазвуча в ухото ми, появи се сякаш отникъде...

...не заспивай...светът е за двама...

Преглътнах огромна буца. Но думите сами се блъскаха в мен, докато наблюдавах цветята.

...даже мен да ме няма на белия свят...потърси любовта ми...

Изритах пейката, откъснах няколко цветя...

...в стръкче пролетен цвят...

Задъвках цветята и си тръгнах. Хората с уплах наблюдаваха зловещия демон, който като фурия излетя от парка с кървясали насълзени очи, и уста, пълна с цветя.

 

Но така трябваше да стане. Няма вечна любов..."


Откъс от "Томление"



Гласувай:
4



1. missana - "Томление" е изключителен роман,
13.03.2022 22:11
нямащ равен в съвременната българска литература. Само това мога да кажа и то след като съм имал щастието да прочета романа ти, Влади! Дай Боже престижно издателство да се ангажира с издаването му и това да стане час по-скоро, че иначе е срамота.

Да ти е много успешна новата седмица!
цитирай
2. tikovpisane - Много благодаря, скъпи Приятелю!
13.03.2022 22:22
missana написа:
нямащ равен в съвременната българска литература. Само това мога да кажа и то след като съм имал щастието да прочета романа ти, Влади! Дай Боже престижно издателство да се ангажира с издаването му и това да стане час по-скоро, че иначе е срамота.

Да ти е много успешна новата седмица!



И аз искам това много, но засега не става. Надявам се тази година да се случи! Да имаш и ти спокойна и хубава седмица!
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Влади!
14.03.2022 11:35
Да е хубава и за двама ни!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 708262
Постинги: 292
Коментари: 982
Гласове: 718
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930