Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2021 21:52 - Интервю (клип)
Автор: tikovpisane Категория: Хоби   
Прочетен: 462 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В рубриката  "Драфт", със симпатичните младежи Рая и Алекс, си говорим за демона на писането, четенето, писателското вдъхновение, процеса на работа на писателя, "От Ада...", а накрая - и накратко за "Томление". Започвам след 22-23 мин., след доц. Ефремов.

Приятно гледане!





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Честито, Влади!
08.08.2021 23:19
Изгледах интервюто ти с голям интерес. Според мен ти беше много убедителен.
С малко думи каза много. Впечатли ме не само с "Демона на писането", но и с много зрялата и вярна теза за таланта на пишещия. Действително четенето е като бензина за двигателя на писане. Постъпва готова енергия, която по естествен начин се преобразува в творчество. Има някакво диалектическо единство между четене и писане и ти отлично го отбеляза.

Тази неделна вечер съм особено радостен, че гледах твоето стилно представяне на екрана и ти пожелавам една седмица на радостта и вдъхновението!
цитирай
2. tikovpisane - Благодаря ти от сърце, Приятелю!
09.08.2021 22:08
missana написа:
Изгледах интервюто ти с голям интерес. Според мен ти беше много убедителен.
С малко думи каза много. Впечатли ме не само с "Демона на писането", но и с много зрялата и вярна теза за таланта на пишещия. Действително четенето е като бензина за двигателя на писане. Постъпва готова енергия, която по естествен начин се преобразува в творчество. Има някакво диалектическо единство между четене и писане и ти отлично го отбеляза.

Тази неделна вечер съм особено радостен, че гледах твоето стилно представяне на екрана и ти пожелавам една седмица на радостта и вдъхновението!



За първи път участвам в предаване. Бях притеснен, което е нормално, предполагам. Но разговарях с младежите - водещи на предаването преди заснемането в студио, имай затова се успокоих. Вярвам в това, което казах, и много се радвам, че ме подкрепяш! Да имаш хубава и спокойна седмица, пълна с вдъхновение и мир!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 708124
Постинги: 292
Коментари: 982
Гласове: 718
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930