Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2018 08:20 - един непознат...сладур..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 9366 Коментари: 9 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

      „Адът не са другите хора. Ти самият си адът!“

„Една от най-подвеждащите техники на израз в нашия език е употребата на думата „Аз“.“

„Не стой в безплодните висини на интелигентността, слез в зелените долини на глупостта.“



    magnifisonz.com /

Лудвиг Йозеф Йохан Витгенщайн (на немски: Ludwig Josef Johann Wittgenstein) е австрийско-британски философ, работил най-вече в областта на логиката, философията на математиката, философията на съзнанието и философията на езика. Той е професор по философия в Кеймбриджкия университет от 1939 до 1947 година.


    image
 
 

   Казват, че последните му думи били: „Кажете им, че живях щастливо“.


 
Лудвиг Витгенщайн

Ludwig Josef Johann Wittgenstein
(1889 – 1951)

Философът Бъртранд Ръсел определя Витгенщайн като „най-съвършения пример, който ми е известен, на гений в традиционния смисъл, пламенен, задълбочен, силен и доминиращ“.[5]


Приживе Витгенщайн публикува само една книга –
своя „Логико-философски трактат“ (1921) от 75 страници,
една статия, една рецензия и един детски речник.
[2][3] 
След смъртта му започва издаването на негови ръкописи.

Философията му често е разделяна на ранен период,
характеризиран от „Логико-философския трактат“,
и късен период, изразен във „Философски изследвания“.
Ранният Витгенщайн се занимава с логическите връзки
между твърденията и света и смята, че излагайки логиката,
стояща зад тези връзки, е разрешил всички философски въпроси. Късният Витгенщайн отхвърля много от заключенията на „Логико-философския трактат“, твърдейки че значението на думите е съставено от функцията, която те изпълняват в дадена езикова игра.
Влиянието на Витгенщайн се чувства в почти всяка област на обществените науки и хуманитаристиката, но в същото време съществуват силно различаващи се интерпретации на неговата философия. По думите на неговия приятел и колега Йеор Хенрик фон Вригт:

Той беше на мнение... че неговите идеи са като цяло неразбрани и изкривени дори от тези, които се обявяват за негови ученици. "Той се съмняваше, че ще бъде по-добре разбран в бъдеще. Веднъж каза, че се чувства, като че ли пише за хора, които биха мислили по различен начин, биха дишали различен въздух, от днешните хора.


image
 



Гласувай:
12


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. nalia - Казано е, Джу,
13.06.2018 08:51
Аз е мястото, Съм е семето
Блогът ти е и двете:)
цитирай
2. predatorkapredatorka - !!!
13.06.2018 08:51

Не знам защо сме тук (на този свят – бел.цит.)..
но съм сигурен, че не е да се наслаждаваме на себе си. — Лудвиг Витгенщайн
цитирай
3. predatorkapredatorka - :))
13.06.2018 09:00
Налиа, комента..
се явява квинтесенция..
на моето..нищоправене“ тук..
а, ти си перфектна,и кратка...
както винаги..
благодаря..
цитирай
4. milady - не е възможно, да
13.06.2018 09:17
обичам К Кастанеда, а да забравя
за Л.Витгенщайн..
причината е винаги..до следствието.., и обратно..
помните,нали..
цитирай
5. predatorkapredatorka - днес има..мн.интересни публикации..
13.06.2018 09:20
тъкмо се каних,да изчезвам от тук...
Съдба..Бог работи с моите ръце..
прощавайте, ако..има нещо..
цитирай
6. predatorkapredatorka - !!??
13.06.2018 10:07
кременова,не влизай в клевети, и тежки обиди за „мошенничество?!
ще те осъдя,започна и ти като апостолов през просото..
заради безмерната си злоба, тъпотия, и помия,
да не стоиш 3 мес.гладна...
престани, Жено, стара си и смешна..
и си гледай плетката..
Очаквам извинение, сега...
цитирай
7. milady - г-жа учителке, държиш се като..зарзаватчийка..
13.06.2018 11:46

Гледам, борбата за пустата п-ва, където не знам, кой ме изтъпанва..
но , Благодаря му, все пак,така ,от немай и накъде ще ме прочетат повече
мисля, че ще бъде полезно, и даа ,знам, че всички имате Гугъл,това е плюс, разб се..
Та ,при така оформилата се ситуация..става доста уморително, и сложно..
За жалост,това явно вкарва в
умопомрачение.и шизоидна кататония,
някои по-лабилни Дами в Третата възраст..
няма друг начин..
Конкуренцият е Майка на Прогреса, такива са
неумолимите правилата на Еволюцията..
не съм го измислила аз. и на мен не ми допада,
ноо..свикнала съм , вече 45г..

пп,
не се хабете, мили Дами
мога и още, просто съм..мързелива..
но, паметлива..
цитирай
8. predatorkapredatorka - по-добре, да ти спестя резила/ от това личи, колко си..крейзи, ноо, разбирам те..
13.06.2018 11:56
махай се, черен демон, обладан от сукуби и елементалии
не можеш, да разбереш, това което пиша, нямаш и време..

Това съм АЗ, имам 55 снимки, поне ..
лудажено..Иди се лекувай..

без повече коменти..

11:34 - Всичко, което съм казала за теб е ...
/Мога само да плюя с презрение и да те отмина...само ме дразниш и трябва да спра да те чета и да влизам в този блог,където с врузки те слагат все на първа страница и то с чужда физиономия на някаква млада жена,която не си ти!/

цитирай
9. predatorkapredatorka - Блг на всички за подкрепата!! въпреки ..помпата/ невинна съм.:))
13.06.2018 21:33
Последни 20 гласували:
21:27 - alhimik1
19:02 - goby3
11:12 - nalia
09:06 - sofisofi
08:25 - 4udovi6teto
01:51 - shtaparov
12.06 20:47 - wonder
12.06 20:00 - planinitenabulgaria
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1101090
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031