Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2018 08:18 - двама се карат,третият..кукушель губи!
Автор: troina Категория: Тя и той   
Прочетен: 1508 Коментари: 8 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

НОВИНИ ОТ с. Долно КУКУШЕВО!
 

Британката премиерка Тереза Мей на питане в парламента заяви, че Великобритания е готова да ползва дори ядрено оръжие срещу Русия.
 "Имаме значителен арсенал, какъв е смисълът му, ако врагът не се страхува, че ще го ползваш?" - каза Мей пред смаяните депутите. Великобритания има 120 ядрени ракети, повечето от които са разположени на подводници, тип "Трайдънт". Никой не счита, че някога това оръжие ще влезе в употреба. Разярена около педофилския скандал, който е покривала лично като вътрешен министър, полудялата английска лидерка започна да размахва атомни бомби пред Путин. Това е пълен абсурд, дори ако действително Русия бе виновна за случая "Скрипал". Отговорът е напълно несъразмерен.Заплахата стигна и до руския президент Владимир Путин, по време на среща с избиратели, за да им благодари за изборната победа. Той бе попитан как ще коментира въпросните думи на Мей. Путин каза: "Английският Парламент трябва да вземе мерки срещу лудите хора в правителството, защото ракетите наистина ще полетят накрая..." 
Г.Н. 



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. troina - аз отивам..на..сауна..
21.03.2018 08:19
вие,четете м-у редовете..
чао..
цитирай
2. troina - ако имате въпроси..на телеф. е моят ..теляк..
21.03.2018 08:21
Путин: укротете лудите, че ракетите наистина ще полетят накрая...
от: koshava

цитирай
3. nalia - Я с табой ..к сауне...
21.03.2018 08:36
...дядя Вова:)))

цитирай
4. predatorkapredatorka - :)))))
21.03.2018 10:10
бе, искам да съм сериозна..но,ме разсмиват..
Нали, дядо мамаЛеоне тъй и тъй си мисли, че сме..тризначки..
да го вземем ли?
усмиффки, Слънце, и Честит поетичен празник!
цитирай
5. troina - и тъй като съм мн.сериозна..от 1000г насам..
21.03.2018 10:45
не мога да се начудя ,как в тозз Хайд Бг.Парк/на кукуто е сравнението
могат да се съберат Петимата Глупака на Блейки..
и 5 г, нищоо, ама нищоо..разумно да не споделят..
ребята, не ви разбирам..слабите ангели, но
определено за майтап ставате.Гротеската върви към разтърсващ финал..
когато бях млада блогерка се ядосвах, но..вече се смея.. със сълзи..
имаме и Знаменоска..Мара Общата, с червените путКински бикини за 2е..
ее, как да не се посмеем..от сърце и душа..
днес е Весел Празник, утре ще бъда по-сериозна..
очаквайте ме..
цитирай
6. ladylady - много кратък пример, но затва пък..купешки, като Русенско варено от Соца..
21.03.2018 10:56
Чета в един друг сайт, където пиша понякога коментар на Миряна Башева:
"Завчера ВВП триумфира на изборите за президент на РФ - до известна степен "архангелисимус"."

Чета в нашият сайт друг коментар на една ъъъъ....:
"ролята на Манджурския „елемент„ ПутКин.."

За мен сравнението е като на манго с Мъск.

/тук съм АЗ, лирическата..кой да е друг..
хубу, че му казах на пърдятора оня ден ..кой е Илън Мъск..
гледам вече е старателен ..ред по ред ме чете, и буква по буква..
цитирай
7. predatorkapredatorka - аа, и още..пропуснах..
21.03.2018 11:02
БлякКвак ме запитал..“кой тозз Манджурски кандидат..?!!
или елемент, се едно..
чичка,мисля, още един вагон..кръстословици трябва да решиш..
що си губиш времето тук, да омайваш и друсаш..пУтетките над 65..
цитирай
8. troina - кекекеке, забележете..само..
21.03.2018 11:50
как Чепърдалото се опитва да ме свали от П-ва.
за да не му развявам ..нааканите..гащи
божеее, откъде се пръкна тозз..селски путКин тукЪ..
късно е, Бляк..аз и без помпа се справям перфектно..
имам Дарба,акъл,Време, опит, и още много..други потенциали..
като Хамстер си, верно ..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: troina
Категория: Тя и той
Прочетен: 724670
Постинги: 283
Коментари: 2729
Гласове: 2259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031