Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2020 19:46 - ЗАД ВЪЛНОЛОМА
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 885 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

  Зад вълнолома съм приседнал,

  уплашен от ревовете от другата страна -

  загубен, ала все още неизчезнал,

  със сладка сол по оголената си душа.

  Вълните чувам глухо в мрака,

  непочувствали спокойствието на обичта -

  разрушителни сили на съдбата,

  родени от хаоса и лудостта.

  И усещам сякаш падам в яма

  сам, ала усещането е измамно -

  с теб винаги падали сме двама,

  и двама връщали сме се обратно.

  Макар и черен, небосклонът ме обича-

  погребвал ме е, и ме е възкръсвал.

  В живот и смърт ме е привличал,

  но винаги към тебе връщал.

  Зад вълнолома съм приседнал,

  уплашен от воя от другата страна-

  загубен, но още неизчезнал,

  с твойта сол по моята душа.

 




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Много силна и мъжка лирика, скъпи Приятелю. Поздравявам те!
01.10.2020 21:51
Голямо хрумване е да опишеш състоянието Зад вълнолома.


И усещам сякаш падам в яма
сам, ала усещането е измамно -
с теб винаги падали сме двама,
и двама връщали сме се обратно.

...

Зад вълнолома съм приседнал,
уплашен от воя от другата страна-
загубен, но още неизчезнал,
с твойта сол по моята душа."


Блестящи и разтърсващи слова, които въздействат като удари на вълни зад вълнолома!
цитирай
2. tikovpisane - Благодаря ти от сърце, Приятелю!
01.10.2020 22:49
missana написа:
Голямо хрумване е да опишеш състоянието Зад вълнолома.


И усещам сякаш падам в яма
сам, ала усещането е измамно -
с теб винаги падали сме двама,
и двама връщали сме се обратно.

...

Зад вълнолома съм приседнал,
уплашен от воя от другата страна-
загубен, но още неизчезнал,
с твойта сол по моята душа."


Блестящи и разтърсващи слова, които въздействат като удари на вълни зад вълнолома!



Оценката ти е много скъпа за мен! Желая ти хубави петък и уикенд!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 701374
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031