Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2019 21:01 - ***
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 831 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Чувства тъй велики парят

сърцето ми за тебе ненаситно,

и всяко зло с лекота събарят

толкоз фино и имплицитно.

 

Глупак съм аз и бедняк,

но изпълнен с радост нескончаема.

В този свят съм най-богат-

познавам силата непознаваема.

 

Животът мой, любима, е сълза

носеща тоталното безвремие,

в което аз ще построя

вечното любовно съчинение.

 

Ти си едничкото значение

в необятното произведение.




Гласувай:
3



1. missana - Винаги ме е впечатлявала мащабността в мисленето ти, Влади.
07.04.2019 21:18
Неочакваният ти подход при извеждането на поанти. Не искам да анализирам един цялостно въздействащ текст, какъвто е настоящото ти стихотворение, но се изкушавам да посоча бомбата, която буквално ме взриви поетично на части:

"Глупак съм аз и бедняк,
но изпълнен с радост нескончаема.
В този свят съм най-богат-
познавам силата непознаваема."

Парадоксална твоя находка с абсолютна истинност. Поздравявам те! И нека новата седмица ти носи нови творчески образци, които да будят възхищение у твоите читатели /в частност и у мен/!
цитирай
2. tikovpisane - Много благодаря, Приятелю!
07.04.2019 21:31
missana написа:
Неочакваният ти подход при извеждането на поанти. Не искам да анализирам един цялостно въздействащ текст, какъвто е настоящото ти стихотворение, но се изкушавам да посоча бомбата, която буквално ме взриви поетично на части:

"Глупак съм аз и бедняк,
но изпълнен с радост нескончаема.
В този свят съм най-богат-
познавам силата непознаваема."

Парадоксална твоя находка с абсолютна истинност. Поздравявам те! И нека новата седмица ти носи нови творчески образци, които да будят възхищение у твоите читатели /в частност и у мен/!


Трогнат съм наистина! Прекрасна нова седмица, изпълнена с радост, творческо вдъхновение и мир ти желая от сърце!
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Влади!
08.04.2019 00:01
Нека е прекрасна и за двама ни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704386
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031