Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2019 21:02 - ВЕЧЕРНО
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 949 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   Пъхни ме в свойта пазва-
   облак  нагледно буреносен, -
   няма да ти стана язва,
   а плач в мъглата съдбоносен.

  Сетне изпий солената вода,
  понеже като сладка не горчи,
  и виж прекроената земя,
  осмислена с твоите мечти.

  После ме пусни да си отида.
  Да хвръкна като волна птица,
  че  да остана би било обида-
  с мен не би била като светица.

  И лек отпосле не търси.
  В спомена за мен ще го откриеш,
  в моите измъчени следи,
  в които пак гнездо ще свиеш.
  



Гласувай:
3



1. missana - Има дамски пазви, които приличат на тресавища -
13.03.2019 00:06
стъпиш ли в тях потъваш завинаги. Да се надяваме, че пазвата от стихотворението не е такава.

"После ме пусни да си отида.
Да хвръкна като волна птица,
че да остана би било обида-
с мен не би била като светица."

Чудесно си го казал, Приятелю! Впечатлен съм от тези редове, както и от цялото ти стихотворение!
цитирай
2. tikovpisane - Не, става дума за нежни пазви, Приятелю!
13.03.2019 00:18
missana написа:
стъпиш ли в тях потъваш завинаги. Да се надяваме, че пазвата от стихотворението не е такава.

"После ме пусни да си отида.
Да хвръкна като волна птица,
че да остана би било обида-
с мен не би била като светица."

Чудесно си го казал, Приятелю! Впечатлен съм от тези редове, както и от цялото ти стихотворение!


В които ти е благо да съществуваш и не потъваш, а летиш. Да имаш хубава сряда, и дано е по-топла, че днес не беше добро времето...
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Влади!
13.03.2019 00:58
Ще се стопля истински, само когато видя, че в тази страна има достатъчно много човешки сърца. Един прител ми каза преди време. Гледаш го - ходи на два крака и има две ръце. Но не се заблуждавай - няма гаранция, че е човек!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 705956
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930