Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2017 14:06 - Напразни думи:
Автор: danig Категория: Поезия   
Прочетен: 2701 Коментари: 0 Гласове:
-12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тиха като водата, тъмна, като вечерта, 
включвам си тъжна музиката и вървя 
по улиците разхождам се и плача, 
разсъждавайки колко гаден е света.
Колко болка се крие зад маската в мен,
колко страдания си причиних за нищо... 
и така съм всеки следващ ден, 
продължава да ми липсва всичко! 
В сърцето ми изградиха стена, 
от олово, желязо и стомана, 
хора на които дарих си обичта, 
хора, които оставиха в мене - рана. 
Но не си направихте сметка, че и аз,
като вас съм човек
 
триете се в мен, като гумена подметка, 
и продължавате напред.
Има ли смисъл във всичко това, 
какво съм ви направила, забога?
Загубих надежда в мен, в любовта, 
загубих вяра, че да продължа ще мога.
Не е честно! Казвам.
И питам що за хора сте вие?
да продължа да се боря - отказвам. 
няма за какво повече да съжаля!
Рева, като малко дете и ме боли, 
сърцето, душата ми, същността 
от очите ми дъжд не спира да вали
загубих себе си в безкрайността.
Уморих се, да бъда силна, да разбирам, 
искам просто да бъда това, което съм, 
защото чувствам вече, че умирам, 
въпреки че ми се иска това да е сън.
Паля свещ след свещ и вярвам, 
че всичко ще се оправи някой ден, 
слагам усмивка и пак продължавам, 
да бягам ли, да бягам, бягам!
Някъде из кръгозора небесен, 
някъде из тъмните поля,
но знам,като лъв, зъл и бесен
ще ме преследва живота и в смъртта.
Въпреки че, иска ми се, да е различно, 
и всеки следващ ден за мен, 
да е от усмивки и щастие, 
радост и любов и още нещо-озарен.



Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: danig
Категория: Поезия
Прочетен: 175375
Постинги: 530
Коментари: 66
Гласове: 270