Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2018 20:20 - Преображение
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2382 Коментари: 8 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да се преобрязяваме и ние, да премахваме злото от човешкия свят и нека Земята грее с Добро и Любов!
image







Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - То да не е иди ми, дойде ми. Но може пък ...
06.08.2018 21:17
То да не е иди ми, дойде ми. Но може пък и да може. Знае ли човек?
цитирай
2. krassko - Страхотни рози:)
06.08.2018 21:26
Какво, заряза морето и пак на строежа.

Успех в мазането:)

цитирай
3. vesever - Заксън, не може да не може. Или както ...
06.08.2018 21:35
Заксън, не може да не може. Или както са рекли моите братя шопите: Нема начин да нема начин...
цитирай
4. vesever - Краси, редувам от всичко по малко ...
06.08.2018 21:38
Краси, редувам от всичко по малко )). Удоволствието си е удоволствие, ала работата не може да се отлага...
Имам един обемен превод, и на морето го работих, утре вечер го предавам и се качвам на строежа. Сърбят ме ръцете вече...
А розата е подарък от дъщеря ми за моя ЧРД. Не смея да я слагам в градината, мислех си да не би да измръзне през зимата. Но реших в една голяма саксия да я пресадя и да я внасям зиме вкъщи...не искам да я изгубя.

цитирай
5. zax - Ми. . . . ти беше Лъвица, и моя плем...
06.08.2018 22:21
Ми.... ти беше Лъвица, и моя племенник който днес празнува. Колежката ми която от 18години винаги излиза в отпуск и депресирана чака поздрави на 13-ти, както по Коледа ....

ЧРД, налей ми..... само винце, и червено да е,.... и в препоръчителната доза.
;) Наздраве.
цитирай
6. vesever - Благодарско
06.08.2018 22:44
Да ти е жив и здрав племенникът, и колежката...Лъвовете сме особена порода, няма спор.
И моята племенница е лъвица и много си пасваме, днес танцувахме пред блока у Виница в розови рокли, по нейно настояване, яко беше! Както вървят нещата, много вероятно е тя да сбъдне моята мечта и да стане актриса или танцьорка...
П. П. Кажи на колежката си от мен, че не поздравите са най-важните за рождения ден ...една лъвица би трябвало да го знае ;)
А дозите винаги трябва да са препоръчителни, напълно съм съгласна..
цитирай
7. lexparsy - Преображена да си Веси и ти и къщу...
07.08.2018 12:24
Преображена да си Веси и ти и къщурката ти с красиви рози :-)
Сега като си вдъхновена от морето се надяваме да приключиш бързо с изморителните дейности, че да се захванеш с по-творческо преобразяващи, като обзавеждането примерно…
Хехе, може да получиш от приятели безплатни дизайнерски решения, но вярвам че твоите са си предостатъчни :-)
цитирай
8. vesever - Лекси, благодарско!
07.08.2018 13:36
Толкова неща съм подхванала, че не е истина )).
Обзавеждането, задължително, наесен! Идеи се приемат, макар че правя всичко по вкуса на децата...аз нямам много думата ))
Шегувам се, просто гледам да направя всичко така, както ще се хареса на децата, те да са доволни от резултата...нали къщата за тях я оставям и да не се налага някога да строят или обзавеждат, отсега да им направя всичко необходимо...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043565
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол