Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.09.2017 23:51 - " ТО "- пиршество на...смеха!
Автор: tikovpisane Категория: Лични дневници   
Прочетен: 665 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес гледах новата адаптация по невероятният роман на великия за мен Стивън Кинг- " То". Отидох с очакване за смразяващ хорър, какъвто бяха книгите, но...просто гледах една комедия с бледа претенция за ужас. Наистина, създателите на филма са се постарали да го направят зловещ, но нещо не се е получило. Имаше, разбира се, няколко стряскащи момента, но като цяло нито веднъж не ме полазиха ледени тръпки, каквито усетих, докато едно време четях книгите. Естествено, трябва да се има и предвид, че Кинг невинаги може да се филмира. Макар че, когато гледах старата версия на " То" от 1990-та година, си се уплашвах, ала това може да се дължи просто на факта, че тогава бях малък. Както и да е, общо взето за мен този Пениуайз- в ролята е Бил Скарсгард ( един от многобройната челяд на небеизвестния Стелан Скарсгард ), не беше страховит, а по-скоро смешен. Въпреки опитите на създателите на филма да е ужасяващ, той бе само гнусен на моменти, ала страха липсваше. Макар че оценката му е висока, на мен лично тази адапатация на култовите книги на Кинг си е слаба. Надявам се втората част на " То ", която не знам кога трябва да излезе, да е по-добра. А на любителите на " хорър" комедиите, препоръчвам да го гледат. Гарантирано двучасово и кусур забавление ще е. :)

image


Тагове:   Стивън Кинг,   То,   пениуайз,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Да ти призная честно, Влади,
15.09.2017 23:57
гледах рекламата на филма в киносалон на Мола на ъгъла на Опълченска и Стамболийски. Нещо не ме заплени и затова пропуснах самия филм.
цитирай
2. tikovpisane - Не му бях гледал трейлър и не знаех ...
16.09.2017 00:08
Не му бях гледал трейлър и не знаех нищо за филма, но ми бяха казали, че не се е получил. Въпреки това го гледах...наистина добре е направен, просто...не е страшен, за разлика от книгите. Кинг си е велик, но понякога не се получават екранизациите по книгите му.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 708880
Постинги: 292
Коментари: 982
Гласове: 718
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930