Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2019 20:54 - Откъс от " От Ада или Одисеята ан един съвременен Йов "- част втора
Автор: tikovpisane Категория: Хоби   
Прочетен: 1519 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 " Но конкретно за случая с изнасилването бе друго. Аз винаги съм се отнасял добре с гаджетата си. Купувал съм цветя всеки път, когато е имало повод, та и без повод, правил съм скъпи подаръци, винаги съм се отнасял така, както искат жените, осигурявал съм лукс и удобства и съм се старал да им е хубаво. Но... мъжете като мен – тези, които правят всичко за половинките си – имат и друга страна. Те мислят, че след като полагат неимоверно много усилия, за да угодят на момичетата си, трябва да получават същото от тях... На всяка цена! И когато не става на тяхното... жална ти майка. Не знам защо ти говоря това, те са принципни положения. Не знам защо ти наговорих всички тези глупости, но конкретно случая с изнасилването бе следния – просто се влюбих в едно момиче, ала тя не изпитваше същото към мен. Аз се опитах да я накарам насила, но понеже бях идиот тогава, все още не знаех, че няма как да накараш някой да те обича. Тръгнах да я целувам и прегръщам, но тя ме отблъсна, като ме зашлеви. Нещо ми стана, човече, превъртях. Изнасилих я грубо, разкъсах я направо, едва не я убих, а и ѝ причиних нелечима душевна травма за цял живот, да не говорим, че е твърде съмнително някога пак да бъде красива. Оттогава аз не съм за другите това, което бях преди. И ето – гледаш ме готин, симпатяга и бъбрив, може би изглеждам като свестен пич и добро момче? Бедна ти е фантазията. Всъщност... у мен се таи сладострастник, перверзник и изнасилвач, а защо не и убиец? А може би има по един такъв у всеки от нас?..."

Скъпи съблогъри, ако имате желание, купете си книгата " на зелено " , защото си заслужава. Повече откъси от книгата, можете да прочетете на самата страница. Ще я добавя в коментар.





Гласувай:
2



1. tikovpisane - https://dreambook.bg/project.php?id=47
11.03.2019 21:08
Още откъси от книгата- освен на изгледа на страницата, има линк, на който пише " оттук можете да изтеглите откъс от книгата в pdf формат ". Благодаря ви за вниманието!
цитирай
2. missana - След този откъс
12.03.2019 23:59
всеки истински мъж би следвало да си купи книгата. Апелът ми към истинските мъже е - купете си романа. Той е дяволски интересен, а 12 лв е само 3 кг домати в БИЛА. Тук храната, обаче, е духовна.
На жените ще кажа: купете си романа. Не се страхувайте от автора - той е различен от Лирическия герой. Галантен е и никога не би изнасилил дама. Освен ако тя не настоява за това, в който случай ще го превърне единствено в кавалер, на когото е неудобно да отказва.
цитирай
3. tikovpisane - Благодаря за подкрепата, Приятелю!
13.03.2019 00:27


missana написа:
всеки истински мъж би следвало да си купи книгата. Апелът ми към истинските мъже е - купете си романа. Той е дяволски интересен, а 12 лв е само 3 кг домати в БИЛА. Тук храната, обаче, е духовна.
На жените ще кажа: купете си романа. Не се страхувайте от автора - той е различен от Лирическия герой. Галантен е и никога не би изнасилил дама. Освен ако тя не настоява за това, в който случай ще го превърне единствено в кавалер, на когото е неудобно да отказва.



Гледах какъв откъс да публикувам, който да грабне вниманието на читателя, но те повечето са такива, че бих издал нещо от романа! Та постнах това, което не би издало, но като цяло е добре хората, които имат интерес към книгата, да закупят първата част, ако не са я чели, защото двете са свързани и само отрязъци от втората не биха били свършили работа. Но не искам да лъжа уважаемите читатели- романът е трилър, драма и има много насилие, което способства за духовно извисяване на героя. А ако се чете метафорично- нещо, на което се надявам,- голяма част от хората биха могли да открият себе си. Още веднъж, Младене, благодаря, че подкрепяш мен и каузата ми!
цитирай
4. missana - За мен ти си много стойностен автор.
13.03.2019 00:55
Всеки би могъл да отдели 12 лв, за да подкрепи колега по перо. То като вървиш по улиците из града и те спрат 12 души с молба да им дадеш по левче, за да оцелеят, ако сърцето ти не е от камък - даваш ги. А да не дадеш същата сума за литература си е направо престъпление за един пишещ.
цитирай
5. tikovpisane - Така е, Приятелю!
13.03.2019 11:02
missana написа:
Всеки би могъл да отдели 12 лв, за да подкрепи колега по перо. То като вървиш по улиците из града и те спрат 12 души с молба да им дадеш по левче, за да оцелеят, ако сърцето ти не е от камък - даваш ги. А да не дадеш същата сума за литература си е направо престъпление за един пишещ.


Дано си прав! Още веднъж ти благодаря за подкрепата!
цитирай
6. emelika - В момента чета първа част
19.03.2019 23:23
Поръчала съм и втората. Питам се защо избра не родни места и имена.
цитирай
7. tikovpisane - Много се радвам!
20.03.2019 00:20
emelika написа:
Поръчала съм и втората. Питам се защо избра не родни места и имена.


Също така искам да ти благодаря, че направи дарение за нея- оценявам го! И се надявам да ти хареса! На въпроса ти- още на премиерата говорих защо всичко е американско- тази книга е плод на любовта ми към филмите, и по-конкретно- на холивудските такива. Просто е един вид брагодарност към тях, защото съм израснал с американското кино! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 706700
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930