Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2019 22:43 - Цитати от книги
Автор: pitwasilew Категория: Хоби   
Прочетен: 2831 Коментари: 5 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

„И ние танцувахме на ръба на едно неизвестно бъдеще, под звуците от ехото на едно изчезнало минало.“

Денят на трифидите - Джон Уиндъм

image

*             *             *

„…-О, мъртвите не прекъсват никога – отвърна ми зидарят – те само идват.“

Малазанска книга на мъртвите -„Лунните градини“ - Стивън Ериксън

image

*             *             *

 

„Не забравяйте да забравяте, иначе ще се побъркате.“

„…от всички болести на сегашното време забравата била най-продължителната и следователно – най-коварната.“

„Сърцето за раздяла и начало ново

При всеки повик нека е готово.“ – Херман Хесе, „Денят догаря“.

Bene qui latuit, bene vixit – Този, които живее добре, живее незабелязан. (Публий Сир)

На склона - Маркус Вернер

image

*             *             *




Гласувай:
9



1. troia - Привет!
12.01.2019 14:07
Ами пак ще добавя някои цитати, които ми допадат. Явно тези, които те четат не са от приказливите и затова темата ми е такава.:))

Две мнения съм чувал: едното казва, че мълчаливецът е мъдрец, а според другото човек, който не приказва, е човек, който не мисли.
"На изток от рая", Джон Стайнбек

Човек може да стигне до ада, яхнал езика си.
"Малки богове", Тери Пратчет

Разберете, езикът може да скрие истината, но очите никога!
""Майстора и Маргарита", Михаил Булгаков

Има неща, за които не можем да говорим, и други, за които дори не искаме да чуем.
"Да се възползвам всякак от теб" , Сара Ратаро


Поздравления за постинга! Продължавай в същия дух, а аз ще се включвам, когато мога.:)
цитирай
2. pitwasilew - Ами
13.01.2019 09:34
мисля, че само ти ме четеш : D Затова няма други, които да пишат : )
цитирай
3. troia - Аз
13.01.2019 12:21
пък подозирам, че ти пишат само на лични т.е. на ушенце.:)
Като голяма врачка сигурно познах.:D
цитирай
4. pitwasilew - Е,
14.01.2019 00:27
за да не те разочаровам, ще ти споделя, че ми пишеш и на лични : ) Позна все пак! Въпреки, че това го знаеш и се предполага, че няма как да го познаеш.
цитирай
5. troia - Не
14.01.2019 16:02
отричам, че си пишем понякога на лични, но е много скромно. Затова тук си наваксвам.:D
Все пак познах за другите! Значи има подобрение на магическите ми способности.:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pitwasilew
Категория: Туризъм
Прочетен: 383685
Постинги: 91
Коментари: 303
Гласове: 3047
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол