Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2017 01:00 - ВРЕМЕ ЗА РЕКЛАМА
Автор: tikovpisane Категория: Хоби   
Прочетен: 904 Коментари: 4 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Един от впечатляващите филми на 2015-та година бе " The Walk: Живот на Ръба", създаден по истинска история. Той проследява реализирането на мечтата на френския въжеиграч Филип Пети, чиято мечта е да измине пространството между двете кули на Световния търговски център в Ню Ѝорк ( вече несъществуващи ). Става дума за ходене по въже без никакви предпазни средства, на височина 400 и повече метра над земята, единственото, което ползва Пети е прът за равновесие. Тъй като мечтата му е леко незаконна, той събира екип от луди глави, с които да я осъществи. Намира ги и го прави. Не само, че ходи по въжето между кулите, но и разиграва 45 минутна каскада на тази височина, докато полицаите се опитват да го приканят да слезе. Филмът на великия режисьор Робърт Земекис е наслада за окото, особено ако се види на голям екран. Тъй като по времето, когато го гледах, нямах профил в blog.bgimage, с голямо закъснение рекламирам този страхотен филм, който ще ви впечатли дори и на малкия екран. В ролята на Пети е обещаващия млад актьор Джоузеф Гордън- Левит, който- по мое мнение-, се справя чудесно с ролята си! Моят съвет е- гледайте! Няма да съжалявате!






image



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Гледах го на лаптопа си в началото на тази година.
16.10.2017 01:16
Наистина нещо различно от типичните американски бози, които ни заливат.
И понеже съм наивен романтик - най-силно в съзнанието ми се запечатаха моментите, когато играеше на улицата и се срещна с Любимата си.

цитирай
2. missana - А аз не съм гледал този филм.
16.10.2017 01:44
Дори съм пропуснал да науча за него.
Благодаря ти за информацията, Влади! Правил съм челна стойка на ръба на пропаст, но това тук - на 400 метра височина, си е доста страшничко.

Да имаш сбъдната нова седмица по отношение на желанията ти!

Младен
цитирай
3. tikovpisane - Наистина нещо различно от типич...
16.10.2017 10:06
starforlife написа:
Наистина нещо различно от типичните американски бози, които ни заливат.
И понеже съм наивен романтик - най-силно в съзнанието ми се запечатаха моментите, когато играеше на улицата и се срещна с Любимата си.

И тия моменти бяха хубави, няма спор, но аз го гледах на IMАX- и на сцената, докато ходеше по въжето се препотих сто пъти! Просто все едно аз ходех по него. Ако някой го е гледал на кино, знае за какво говоря.

цитирай
4. tikovpisane - Дори съм пропуснал да науча за него. ...
16.10.2017 10:08
missana написа:
Дори съм пропуснал да науча за него.
Благодаря ти за информацията, Влади! Правил съм челна стойка на ръба на пропаст, но това тук - на 400 метра височина, си е доста страшничко.

Да имаш сбъдната нова седмица по отношение на желанията ти!

Младен


Да, Младене, доста си е страшничко, защото една грешка- и си отиваш. Съвета ми е да го гледаш- ще ти хареса. И филма, и самия човек. Заслужава си! Хубава седмица и от мен! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 706244
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930