Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2011 19:12 - АЗ НА ФОТОСИ - за авитохуйчо или авитохол ;)
Автор: germantiger Категория: История   
Прочетен: 4404 Коментари: 26 Гласове:
11

Последна промяна: 02.07.2011 23:30


По повод този сладур - Авитохол, който е мнохо хол отзад
Бях предизвикан от първо постинг на авитохол за мен, моето е отговор
Постнал е една моя снимка, която има явно от друг, с автохола не съм комуникирал!



 http://avitohol.blog.bg/history/2011/07/02/kak-meleza-german-tiger-lyje-bezochno.775590


ПИСАЛ СЪМ НА АВИТОХОЛ "ТОВА":

Можеш да изтриеш постинга си, като в отговор ще изтрия и аз моята простащина бай Милчо!
 Оттам-нататък или насетне като имаш забележки към мой постинг за траките или друго - пишеш под него, аз не трия, за диспут съм, не съм фен на тюрко-алтайската теория, "практики" съвсем - това поне разбра ли, анадънмо?! Не сме петли, днес аз ще се проява надолу като такъв глупаво, ти също глупаво ПЪРВИ ме предизвика! РЕШАВАЙ!

 Вярно не е разумно да давам лично инфо, но "я" съм нахакан, "па" той е отворен откъм гъзо!

 Та ето ме на 18г. с небългарския поглед

image

Тук вече на 20

image

После към 26 в отпуск

image

image

image

 image

И над 30 г.
Автомобила не е мой, на познат!

image
"НЕА СЕ ПУАШИШ КОПЕУЕ"
ВЕЧЕ ОТСЛАБНАХ МНОГО И СЕГА СЪМ МИЛ ЧОВЕК НА ВИД!
Та онзи симпатяга може да го пробвам ;)
Слънчото на бати той, гумената ми кукла ми е той !
Явно го боли, че не съм чистокръвен тракиец като него маминия Щурчо!

И вече дърт на 36... "тва е полжението"

image

image


image

Авитохуйчо, 

Неможеш да дефилираш из живота и да обиждаш хората...все някога попадаш на човек с достойнство и плюеш зъби!

Не си го научил по-лесния начин, вероятно ще го усетиш по мъжкия-болезнено!!!

......

Лично аз кой съм-семпло180 см 93-96 кг 46 санта ръка, познати от Варна са ми братя Табакови единия беше в „Кралекс”, Красйо от СОД-Варна, шампион по свободни преди години-вале тудо тренваше, още-авера ми арменец от компанията ми е съученик с Емо Костов-чувал си го надявам се, ТИМ също ги знаеш-Кънчо (с над 50 ръка) и Стельо, но аз не познавам шефове и мутри не ме занимават, знам момчета-твои батковци с които преди съм блъскал по залите.

......

ТОВА Е "ПРИНЦИПНО" КЪМ РОЖБИТЕ КОИТО СЕ ПРАВЯТ НА МЪЖЛЕТА В НЕТА
(не персонално за Авитохол, той на лс дума не ми е написал, аз се скъсах да му драскам)

-душо сладка-винаги можеш да се поинтересуваш кой съм-споменаха ме преди година в шоуто на слави-плешивия главоч, един познат от легиона го направи 

-трето симпатяжке какви срещи, какви филми по скайп и нет...???!!!

алоу мушморок...алооо!!!

-първо не ходиш да млатиш хората-правиш го след месец, като мине време, не го правиш сам а с група хора, чупиш му колата на съоветния или нещо по родителите му или вилата му-имота вън от варна ако има примерно

-второ има си момци които можеш да наемеш-първо плашащ преди боя, половината след боя-ако щеш ръка да му чупят или квото е там, посуда примерно всичко стъклено или техника избиратерлно

-трето умниче-как ще си правиш среща по скайп-оня ще те прати на майна без адрес, ще те чака с две коли главочи, ще е вероятно натегнат с желязо-лично оръжие, ако не е газово бе глупако за един нет ще те свали на земята и ще лапаш месец от сламка ще се храниш бе глупак

-четвърто биеш тъй, че после да го е страх да те познае

1.НАУЧИ ЧЕ ЧЕ АКО ТЪРСИШ НЯКОЙ ПО АДРЕС ЧРЕЗ НЕТДОСТАВЧИК, ТО ДОСТАВЧИКА ПОСЛЕ ОТИВА НА СЪД

2.ИМА ДОСТАТЪЧНО ПОЛИСПРОГРАМИ КОИТО ЩЕ ТИ НАМЕРЯТ КЪДЕ ЖИВЕЕШ АЙПИАДРЕСА НА РЕАЛЕН АДРЕС ТАКЪВ-АКО ЖЕЛАЯ МОГА ДА ТЕ ЗНАМ КЪДЕ ТИ Е КЪЩАТА ИЛИ БЛОКА

3.АКО ПРЕБИЕШ НЯКОЙ С ГРУПА ХОРА И ОНЯ Е ИЗНЕНАДАН, ПОСЛЕ БЕГА ПРИ ЧАСТНИТЕ ДЕТЕКАГЕНЦИИ-КОИТО СА БИЯЧИ ПОНЕ МОИТЕ ПОЗНАТИ ОТ ВАРНА В ДЕТЕКТИВНСКИ АГЕНЦИИ СА БИВШИ ЧЕНГЕТА И ПОДОБНИ МУТРИ БИЯЧИ, ТА ПОСЛЕ БИТИЯ ТИ СПРЕТВА СМАЗВАНЕ ЗА САМИЯ ТЕБ, РОДИТЕЛИ ИТН

НАУЧИ СЕ МОМЧЕ УБАВО-ЛЮБАВО, ЧЕ НИКОЙ НЕ СИ УРЕЖДА БОЙ В НЕТА

ЧЕ МОЖЕ ДА ТИ КАЦНЕ ВЪОРЪЖЕН ДОКАТО ТИ СМЯТАШ НЕЩО СПОРТНО ДА МУ СЕ ЕРЧИШ

ЗАПОМНИ ЧЕ ЩЕ ТИ СЕ НАЛУЗИ С НЯКОЛКО КОЛИ ХОРА И НЯМА ЧЕСТЕН БОЙ ИЛИ РАЗНИТЕ МУ МЛАДЕЖКИ ГЛУПОСТИ КОИТО СА ВИ В ГЛАВИТЕ ПРЕДПОЛАГАМ И НА ТЕБ

СЛЕДВАЩИЯ ПЪТ КОНКРЕТНО ЗА МЕН ДА ТЕ СВЕТНА МАРЦИПАНЕ:

......

Ти понеже си ми анонимен ако трябва да се постарая, че да те аресам и крада за булка, кажи мамин ми авитохун?!

ПРИ ДОБРО ЖЕЛАНИЕ АКО НЯКОЙ "ТРАКИЕЦ" ИМА МЕРАК ДА СЕ ВИДИМ, КАТО МИНАВА ПРЕЗ ВАРНА ДА СЕ ОБАЖДА, ЗА ПРЕДПОЧИТАНЕ ДА СИ НОСИ СЛАМКА ЗА ПИЕНЕ, ЩЕ ГО ЗАПОЗНАЯ С ЕДИН ОТБОР МОМЦИ ОТ ВАРНА - после няма да им познае физиономиите дори да ги помни, а "авитохола" дано го познае родата му.  

Момчето автохун-авитохол прочело в мкоите постинги контраспароток за тюркско-алтайската теория (НЕ РАЗБРАЛО, ЧЕ АЗ СЪМ ЦИТИРАЛ ИНФО ОТ ПОЗНАТИ, НЕ МОЕ, САМИЯ АЗ ВЕРОЯТНО СЪМ ФЕН НА ИРАНСКАТА ТЕОРИЯ) и решил ежко-бежко да направи постинг с моя снимка, явно придобита неясно как и от кого. 


Тагове:   авитохол,


Гласувай:
14



1. dolsineq - Супер! :)
02.07.2011 19:23
Супер! :)
цитирай
2. germantiger - Чудя се да ви напраскам и един фотос на уя ми ?!
02.07.2011 19:26
Само цензурата или банн ме спира;)
Зайчетата ми те милички.

...

Заболя ги тракийските момци от 4 мои постинги и направил единия такъв с моя снимка, ами нямаш проблем орльо, ето ме още да ме гледаш ;)
цитирай
3. dolsineq - Само цензурата или банн ме спира...
02.07.2011 19:29
germantiger написа:
Само цензурата или банн ме спира;)
Зайчетата ми те милички.

...

Заболя ги тракийските момци от 4 мои постинги и направил единия такъв с моя снимка, ами нямаш проблем орльо, ето ме още да ме гледаш ;)

.......................................
Тигре, не ставай циничен! Твоите постинги все още нищо не са доказали. :)
цитирай
4. germantiger - ...
02.07.2011 19:38
"Сичките" са много отворени тук, всичките анонимници са юнаци-калпаци, все кукльовци, на тати калъфите ;)

Иначе вече сериозно долси, моите постинги не доказват нищо, както и тези на Спароток, а и както неведнъж съм писал - ползвам инфо от други, моите знания не са в Античността!
цитирай
5. lidislidis - Интересно четиво!
02.07.2011 19:54
С познавателна цел!:))) И с поука! Някои наистина имат нужда да го прочетат;))))
Както КАЛпаци, така и КАЛпачки!
цитирай
6. germantiger - Автохун... ?!
02.07.2011 19:57
Къде си ти бе Калин-Орела, къде?

Аз писах под постинга ти, а ти нещо ми мълчиш нежно, да не ми замъркаш, нет е - не се притеснявай, немога да си изтърва ръката през монитора, само евентуално нервите, коте ;)

Що не пишеш отворения, нещо да не шиеш отзад, а? Да та ... в тъпия ганьовец. Не утихвай така! :)
цитирай
7. анонимен - Здраво добиче си тигре. Няма смисъл ...
02.07.2011 20:18
Здраво добиче си тигре .Няма смисъл да обръщаш внимание на всякакви провокатори . Поздрави rometotal
цитирай
8. germantiger - ... ;)
02.07.2011 20:25
Още някой смълчан дрисльо?!
Автохун, друг някой ако желае да пише, нещо са се сгушили гугутките?
Моля, тука е нет, анонимно е, малко повече смелост за бълхите!
цитирай
9. germantiger - Цитирам госткоментарите, защото системата на блогбг ги трие след време.
02.07.2011 20:26
анонимен написа:
Здраво добиче си тигре .Няма смисъл да обръщаш внимание на всякакви провокатори . Поздрави rometotal


Това беше преди, сега съм съвсем нормален, почти.
Иначе блг за подкрепата римлянино!
цитирай
10. odisei07 - Който търси- намира!!
02.07.2011 20:41
Ами който си търси майстора- един ден си го намира! Много правилно си отбелязал:
"Не можеш да дефилираш из живота и да обиждаш хората...все някога попадаш на човек с достойнство и плюеш зъби!"
Човешкото достойнство трябва да се защитава! Абсолютно! Поздравления за постинга, german_tiger!
цитирай
11. rossi9 - баси и тъпнята!
02.07.2011 20:43
не се впрягай толкова, готЕн!
цитирай
12. germantiger - Приятно е...
02.07.2011 20:45
Обожавам словесно да чукам български боклуци, това което за теб е нерви, за мен е микс с удоволствие.

Извинявам се, за грубия ми език, под бгбоклуци имам предвид автохуни или ербап пичове. Такива се срещат навсякъде, но на Балканите извират.
цитирай
13. rustam - Доста несвързан текст,
02.07.2011 20:59
от който така и не разбрах - ти ли искаш да биеш авитохол или той се кани да те търкаля?

Все пак, оставяйки настрана нелепите коментари на долсинея, по същество той ми се струва прав в този постинг, който си дал като линк.
Ако ти наистина твърдиш, че българите са едновременно тюрки и иранци - това е нелепост. Глупост е.
цитирай
14. valsodar - Май, настъпаха мотиката, а? ...
02.07.2011 20:59
Май, настъпаха мотиката, а?

Някои хора се вземат прекомерно насериозно във фалшивият си образ тук, но... както е казано - боят изгражда! :)))

Тези, които не са си взели порцията бой навреме си я взимат след време, но с наказателните лихви за просрочие :)))
цитирай
15. germantiger - ...
02.07.2011 21:10
rustam написа:
от който така и не разбрах - ти ли искаш да биеш авитохол или той се кани да те търкаля?

Все пак, оставяйки настрана нелепите коментари на долсинея, по същество той ми се струва прав в този постинг, който си дал като линк.
Ако ти наистина твърдиш, че българите са едновременно тюрки и иранци - това е нелепост. Глупост е.


Той е тих, дума не ми е написал нито тук, нито на лс - това което като текст е в края на постинга ми съм го ПУСКАЛ НА ВЕРОЯТНО 5-6 КАНДИДАТРОЖБИ, които са се отваряли - просто ползвах готови си отговор за тях, а го сложих и в блога.

Автохуйчо си трайка като гугутка
цитирай
16. анонимен - :(
02.07.2011 21:20
де да имаше и 46 санта мозък...
цитирай
17. germantiger - ...
02.07.2011 21:28
rustam написа:
от който така и не разбрах - ти ли искаш да биеш авитохол или той се кани да те търкаля?

Все пак, оставяйки настрана нелепите коментари на долсинея, по същество той ми се струва прав в този постинг, който си дал като линк.
Ако ти наистина твърдиш, че българите са едновременно тюрки и иранци - това е нелепост. Глупост е.


Да го беше прочел Рустаме, а именно:

Аз ползвам инфо от познати. Аз нямам позиция по простата причина, че не съм чел достатъчно и не се усещам подготвен за да съм убеден в нещо.

Авитохулчо, няма аргумент срещу теорията, но има постинг срещу мен. Лошо няма. Щом има проблем с българите-тюрки, да предлага аргумненти. лесно е разбира се да пише лично срещу мен, впрочем определено лесно би било да го ошамаря аз. Разбира се, в нет сме и може да се перим колко си щем.
цитирай
18. germantiger - ...
02.07.2011 21:31
анонимен написа:
де да имаше и 46 санта мозък...


И ти ако имаше 20 санта в гащите, а не "напръстник" жена ти щеше да е доволна, но тича при компресора. Айде жив и здрав!

Мозъка в сантиметри го "теглят и мерят", ей умничко си ми батевото ;)
цитирай
19. germantiger - За Авитохулев
02.07.2011 21:49
Чувам автора бил военен, едро момче, на мисии ходел и бил комичен с шото-кан, щото това е наистина комично-шотоканенето! Лично аз 11 години съм мисионерствал по континенти, шотокана не ме занимава - комичен е, няма да му влезе в употреба за да контактува с мен!

Че се псуваме като каруцари - вярно е за жалост, първия опит беше негов, моето е отговор. Ако му е криво - да"оди" и да плачка на мама (си).
Айде ручай авитохул!
цитирай
20. germantiger - На лс му писах на мълчаливия герой, незнайния войн той
02.07.2011 21:59
Ей героя с мисиите, ако имаш път към Варна да си пробваш шотокана, български армеецо?!

Много си ми прост ти бе, смешник?!

Кажи бе мамино войниче, можеш ли да четеш?!
Да си видял какво пише в постинга ми, а именно - инфото не е мое.

Ти армеецо в бгармията професионална, що така си ми топач ти, не ви ли учат бе младеж да не топиш, по мое време беше основно за колектива или в БА различно е от легото-легиона а?!

...

- учи се да четеш и цитираш правилно
- научи се да не ми наваш на лични квалификации за да не храниш сламката
- като се дразниш на нещо - теза в случая тюркско-алтайска намирай и поствай аргументи, не мои фотоси

Ако имаш оплаквания ще те насоча към моя край и към "моя" тим отбнор-юнако!

...

Отговор "йок" нали е от неделино, там златоград, читашки ще разбира!
"Къв" войник си ти "ве" - топач, ела на тест при мен орльо!
Мълчи мъжлето, под постинг и на лс.
цитирай
21. germantiger - ...
02.07.2011 22:10
Момчето явно се е умълчало или е зает с нещо любонародно дай Боже!

Той започна, аз явно прекалих.
За днес толкова!

Единствената причина да си изтрия сам просташкия постинг - този, е ако самия той ликвидира неговия първи постинг към мен, няма нужда да ми се извинява, не съм му татя!

...

Следващия път като има проблем с някоя теория Авитохол се загащи и поствай аргументи, не се занимавай с хора, които нито познаваш, нито искаш да познаваш (уверявам те)!

ИЗВИНЯВАМ СЕ, НА ЧЕТЯЩИТЕ ЗА ГРУБИЯ МИ, ЦИНИЧЕН И "НЕЗРЯЛ" ПОСТИНГ И КОМЕНТАРИ!

ЗА В БЪДЕЩЕ Е ИЗЛИШНО ДА ОТГОВАРЯМ НА ПРОВОКАЦИЯ - ОТГОВАРЯ СЕ ВЕДНЪЖ, ГРУБО, РЯЗКО И ТОЧНО КАКТО ГО НАПРАВИХ. Толкоз!
цитирай
22. dolsineq - Момчето явно се е умълчало или е зает ...
02.07.2011 22:31
germantiger написа:
Момчето явно се е умълчало или е зает с нещо любонародно дай Боже!

Той започна, аз явно прекалих.
За днес толкова!

Единствената причина да си изтрия сам просташкия постинг - този, е ако самия той ликвидира неговия първи постинг към мен, няма нужда да ми се извинява, не съм му татя!

...

Следващия път като има проблем с някоя теория Авитохол се загащи и поствай аргументи, не се занимавай с хора, които нито познаваш, нито искаш да познаваш (уверявам те)!

ИЗВИНЯВАМ СЕ, НА ЧЕТЯЩИТЕ ЗА ГРУБИЯ МИ, ЦИНИЧЕН И "НЕЗРЯЛ" ПОСТИНГ И КОМЕНТАРИ!

ЗА В БЪДЕЩЕ Е ИЗЛИШНО ДА ОТГОВАРЯМ НА ПРОВОКАЦИЯ - ОТГОВАРЯ СЕ ВЕДНЪЖ, ГРУБО, РЯЗКО И ТОЧНО КАКТО ГО НАПРАВИХ. Толкоз!

.................................
Последното ми хареса! Лека вчер, тигре! :)
цитирай
23. darcy - уха
02.07.2011 23:02
сега гледай как лелички ще заподскачат на лс :-D
цитирай
24. анонимен - Хахахахаха. Няма такъв постинг. От ...
02.07.2011 23:45
Хахахахаха. Няма такъв постинг. От скоро чета блог.бг. Никога даже не съм и предполагал, че ще попадна на такива скандали... Убихте ме хора :))) ...... Иначе определено имаш право(автора), че не може ей така някой да ти публикува снимки без да пита, то си е подсъдимо май... Но като чета и имам чувството, че ще го застреляш още малко. Хихихи.... Недей събира толкоз нерви...
цитирай
25. demograph - Готин си
02.07.2011 23:54
Продължавай да се помпиш, но по-полечка...
цитирай
26. nkf - Тигре, принципно си прав, по отн...
02.07.2011 23:56
Тигре,принципно си прав,по отношение на това,което си изложил в постинга.Обаче ми се струва,че нещо си се объркал-лицето авитохол е тюркоман изглежда.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: germantiger
Категория: История
Прочетен: 4621054
Постинги: 412
Коментари: 7517
Гласове: 21816
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031